Hoe zorg je ervoor dat de bezoeker op je website klikt op het juiste knopje?
Meer dan een paar seconden heb je niet, want de bezoeker heeft haast.
Duidelijk zijn op je website is de sleutel tot meer aanmeldingen, contactverzoeken of verkopen.
In het onderstaande filmpje leg ik uit waar je op moet letten en bespreek ik een paar goede en slechte voorbeelden:
Zelf je website maken met WordPress?
En geen zin en tijd om het allemaal zelf uit te zoeken? Schrijf je dan nu in voor de 1-daagse cursus WordPress in Hilversum (regio Utrecht, kosten: €348,-). In de ochtend leg ik de basisvaardigheden uit in gewonemensentaal en in de middag krijg je hulp bij jouw specifieke WordPress vraagstukken. Meer over de Wordpress training »
Hoi Martijn,
Dank je wel voor de video!
Heel duidelijk.
Ik ga het gelijk toepassen in mijn volgend blog.
Wat je zegt is eigenlijk… less is more…
Dank voor je reactie! Less is more, inderdaad… vooral qua visueel opvallende dingen. Er mag best veel op je website staan, als je er maar voor zorgt dat er slechts enkele dingen opvallen: datgene wat jij denkt dat gaat leiden tot een inschrijving of (aan-)vraag. Succes met je website!