Najaarsdeal: €198 €98
Alle essentiële MailChimp vaardigheden in 50 videolessen. Vlot en goed zelf je nieuwsbrief maken!
Bekijk deze online cursus→

Trainer:
Martijn Baltes

Waarom je werk niet voor zich spreekt

Is tekst altijd noodzakelijk op een homepage? Stel, je bent fotograaf, grafisch ontwerper, architect, kunstschilder of op een andere manier beeldend kunstenaar. Dan spreekt je werk voor zich zou je zeggen, en heb je op je website weinig tot geen woorden nodig. Laten we de architect als voorbeeld nemen en dit eens onderzoeken vanuit het … Lees meer

Ben jij te vertrouwen?

Verkopen draait grotendeels om vertrouwen. Geen vertrouwen? Geen verkoop. De betere webwinkels weten dat. Ze proberen vertrouwen te geven door: Het plaatsen van logo’s van onafhankelijke keurmerken. Prettige voorwaarden zoals: niet-goed-geld-terug, bedenktijd en garanties. Duidelijkheid over verzendkosten,  levertijden en betaalmethoden. Een makkelijk bereikbare helpdesk, via telefoon, mail of contactformulier. Het vermelden van het (kantoor-)adres. Een … Lees meer

Ben je een ondernemer of een hobbyist?

Veel ondernemers die ik spreek zeggen: “ik ben…. en ik heb een bedrijfje in….” De zinnetje is veelzeggend: Het gaat alleen over jou en je producten. Als potentiële klant vind ik dat niet interessant. Ik ben alleen geïnteresseerd in mij en zoek gehoor en oplossingen voor mijn problemen. Je hebt een bedrijfje. Dat klinkt alsof … Lees meer

Wil je overtuigen? Stop met schrijven!

Internet marketing draait vooral om overtuigen. En overtuigen met je website lukt het beste met tekst. De teksten zorgen er voor dat mensen verder lezen, overtuigt raken en vervolgens contact met je op te nemen, zich in schrijven of iets van je kopen. Doe jij je best om goed te schrijven? Schrijf je afstandelijk, gebruik … Lees meer

Waarom een mooie nieuwsbrief minder oplevert

Een prachtig ontworpen e-mailnieuwsbrief is meestal bedoeld om professioneel over te komen. Veel ondernemers weten echter niet dat zo’n mooi ontwerp vaak meer problemen oplevert dan resultaten. Uit onderzoek blijkt dat niet opgemaakte e-mails beter gelezen worden en leiden tot bezoeker op je website. Dit zijn 4 veel voorkomende problemen met opgemaakte nieuwsbrieven: 1. Slechte … Lees meer

Slapend netwerken

Ben jij ook zoveel tijd kwijt aan het najagen van klanten? De meeste ZZP-ers, coaches, therapeuten en andere persoonlijke experts houden niet van netwerken en acquisitie en kunnen het zich niet veroorloven om een verkoper in dienst te nemen.  Zou het niet handig zijn als je iemand kon vinden die je voor bijna niets aan het … Lees meer