Najaarsdeal: €198 €98
Alle essentiële MailChimp vaardigheden in 50 videolessen. Vlot en goed zelf je nieuwsbrief maken!
Bekijk deze online cursus→

Trainer:
Martijn Baltes

9 tips voor een gebruikersvriendelijke website

DOE MAAR GEWOON…. Dan doe je al gek genoeg 🙂 Bezoekers komen niet voor een unieke website waarvan ze eerst moeten uitvinden hoe het werkt. Bezoekers willen een herkenbare handige structuur: Hou het rustig: gebruik een lichte achtergrond en niet teveel verschillende kleuren; Gebruik zwarte of donkergrijze tekst; Zet het logo linksboven. Klikken op logo … Lees meer

Meer inschrijvingen voor een kennismakingsgesprek via je website

Potentiële klanten vinden het prettig als ze je even vrijblijvend kunnen ‘uitproberen’ voordat ze voor een langere tijd betaald met je in zee gaan. Veel ZZP-ers, coaches, therapeuten en andere persoonlijke experts geven daarom gratis kennismakingssessies weg op hun website. De respons hierop is vaak erg laag. Dit artikel beschrijft 5 manieren om jouw inschrijfformulier … Lees meer

Betere blogteksten schrijven in 2 stappen

Het schrijven van aantrekkelijke blogartikelen is een van de grootste uitdagingen voor de meeste experts, adviseurs, coaches, therapeuten en andere specialisten. Vaak gaan hun blogartikelen over concepten en technieken die voor de schrijver leuk en interessant zijn, maar niet voor het lezerspubliek omdat ze zich er niet in herkennen. Daarnaast zijn de titels vaak te … Lees meer

Google Adwords display advertenties

Voor de Groenestroomshop.nl een setje leuke advertenties gemaakt. Het zijn plaatjes voor de 'remarketing campagne' die we via Google Adwords hebben opgezet. De advertenties hebben dezelfde 'look' als de website. Google stelt allerlei eisen aan dit soort beeldadvertenties. Tip: om de bestandsgrootte kleiner te krijgen dan 50 kB en toch voldoende scherp te houden, kun … Lees meer

Business Model Canvas

Zie je even door de bomen het bos niet meer als het gaat om je ondernemings- en marketingplannen? Dan is het Business Model Canvas een handig hulpmiddel om alles weer op een rijtje te krijgen. Het enige wat je nodig hebt is dit werkblad, een pen een blokje Post It memo's. Bekijk deze video (2 … Lees meer

Call To Action toevoegen in WordPress

Een "call-to-action", of "oproep tot actie" is een handig middel om bezoekers door je website te leiden. Bedenk bij elke pagina of bericht wat na het lezen de door jouw gewenste vervolgstap is. Wil je dat de bezoeker naar de contactpagina gaat, een aanbieding bekijkt of naar een productpagina gaat? Zorg dan in ieder geval … Lees meer