Heb je de subtiele aanpassing van de Google SEO richtlijnen al gezien?
Vorig jaar schreef Google: "helpful content written by people, for people", nu zijn de woorden "by people" verdwenen.
Je kunt het lezen in hun richtlijnen rondom het "Google Search Helpful Content System" dat op dit moment een grote update ondergaat.
Dus wat Google en SEO betreft staat ons niets meer in de weg om met de nieuwste AI tools een snelle en krachtige content machine te bouwen!
Geen tijd om daarvoor de vele nieuwe AI tools te testen die elke dag nog als paddestoelen uit de grond schieten? Dan is deze case study waarschijnlijk interessant voor jou.
Met A.I. tools genereer ik alle teksten en afbeeldingen voor een geheel nieuwe WordPress website: Spirituelezaken.nl.
Dit zijn de belangrijkste onderdelen van de case study:
- Hoe je met HumanWriter binnen een half uur 100 blogartikelen produceert
- Hoe je met Ideogram een logo maakt
- Hoe je met Bing afbeeldingen unieke afbeeldingen maakt
- Hoe je de content automatisch importeert in een nieuwe #WordPress site
- Hoe je de site aanmeldt bij Google
- Hoe je de prestaties van je site in de loop van de tijd kunt volgen via een gratis tool van Google
- Hoe je nieuwe kansrijke zoektermen vindt en hoe je daar met AI goede en vindbare content voor schrijft in jouw stijl
Allemaal met gratis tools, op een paar dubbeltjes per artikel na voor het gebruiken van je OpenAI API, wat misschien ingewikkeld klinkt, maar in de praktijk binnen een paar klikken is geregeld.
Interessant? Deze case study is als bonus beschikbaar in de online cursus "Vindbare en behulpzame content schrijven (met en zonder AI)".
Deze online leeromgeving bevat meer dan 25 videolessen.
Je kunt er hier direct mee starten:
Liever een interactieve groepscursus en niet online? Overweeg dan deze cursus: